Pro nové klienty
Máte-li hypotéku
Nemusíte chodit do banky, vyřiďte si hypotéku online.
Informace v souvislosti s pandemii COVID-19.
Ovládejte svou hypotéku online kdykoliv a odkudkoliv.
Doplňující informace:
Žádost může být odmítnuta zejména v případech, kdy zadané údaje budou nepřesné, neúplné nebo nepravdivé.
Žádost bude zpracována nejpozději do 30 kalendářních dnů od obdržení žádosti. Změna bude účinná dnem první splátky po odeslání oznámení o změně ze strany banky.
V případě, že bude žádosti vyhověno, banka akceptuje žádost písemným oznámením odeslaným na sjednanou korespondenční adresu. Do data tohoto oznámení se smluvní vztah řídí původní smlouvou.
Změna nemá vliv na splátky, které jsou nebo budou splatné ke dni účinnosti změny.
Banka je oprávněna vyžádat si dokumenty prokazující skutečnosti tvrzené v této žádosti, zejména výpisy z účtů nebo jiné doklady prokazující deklarovanou finanční situaci, a klient je povinen bance tyto dokumenty poskytnout v bankou stanovené lhůtě.
Snížení splátky
Délka úvěru se prodlouží tak, aby výše splátky odpovídala Vašemu požadavku na její snížení. Úvěr však může být prodloužen maximálně do předpokládaného konce produktivního věku (Vašeho i případných spoludlužníků). Nová délka úvěru a nová výše splátky bude uvedena v oznámení, které Vám banka zašle. Banka je oprávněna návrhu na snížení splátek nevyhovět. Prodloužením doby trvání úvěru se celková splatná částka zvýší. Výše snížené splátky se v budoucnu může změnit při změně výše úrokové sazby. V souvislosti s úpravou splátky se mění i výše poplatku za pojištění úvěru, pokud ho máte sjednané.