Podzimní kampaň Hypoteční banky, jedničky na trhu hypotečních úvěrů, skládá klientům jejich hypoteční úvěrÚvěr, jehož splacení je zajištěno zástavním právem k nemovitosti. Jako zástava se obvykle využívá financovaná nemovitost, ale lze ručit i jiným objektem. Existují dva typy hypotečních úvěrů. Účelová hypotéka, která je určená na financování nemovitosti a neúčelová hypotéka (tzv. americká hypotéka), kdy lze úvěr použít na financování čehokoliv. přímo na míru. S využitím motivu rébusu banka komunikuje svou pozici specialisty, který dokáže vyjít vstříc různorodým potřebám klienta, navíc je u ní sjednání úvěrů snadné a rychlé. I podzimní kampaň si zachovává charakteristickou animovanou formu. Připravila ji agentura Rust, Klemperer, koncept navrhl Konektor. Kampaň poběží zejména v televizi a na internetu, startuje 1. října.

„V naší podzimní kampani ukazujeme klientům hravou animovanou formou, že financování jejich vlastního bydlení nemusí být nic složitého. Hypoteční banka dokáže nabídnout hypoteční úvěrÚvěr, jehož splacení je zajištěno zástavním právem k nemovitosti. Jako zástava se obvykle využívá financovaná nemovitost, ale lze ručit i jiným objektem. Existují dva typy hypotečních úvěrů. Účelová hypotéka, která je určená na financování nemovitosti a neúčelová hypotéka (tzv. americká hypotéka), kdy lze úvěr použít na financování čehokoliv. snadno, rychle a navíc na míru potřebám každého klienta. To je hlavní sdělení aktuální kampaně,“ vysvětluje Jana Wolfová, ředitelka marketingové komunikace Hypoteční banky. Kampaň podpoří také nedávno zavedené sedmileté fixace úrokových sazeb.

Idea kampaně je výsledkem malého tendru, který během léta banka zadala čtyřem vybraným agenturám. „Vítězný koncept „písmenka“ od Konektoru nejlépe vystihuje fakt, že hypotéka není žádný rébus, právě naopak,“ dodává Jana Wolfová. Exekuci vítězného konceptu pak dostala na starosti dlouhodobá agentura banky Rust, Klemperer. Kresbu samotných animací zajistil již tradičně malíř Luděk Bárta.

Spoty kampaně poběží v televizi v 15’ a 10‘ vteřinových verzích. Delší verze spotu bude komunikovat hlavní sdělení kampaně. Ta kratší pak podpoří sedmiletou fixaci úrokové sazby, která klientům kombinuje aktuální výhodné úrokové sazby a jistotu nízké splátky po dlouhou dobu. Na internetu půjde zejména o statické bannery s behaviorálním cílením. Hypoteční banka také v rámci podzimní komunikace plánuje přebalit titulní stránku Hospodářských novin. Kampaň začíná 1. října, televizní spoty poběží přibližně jeden měsíc, internet do poloviny listopadu.

Datum: 27.9.2013 13:11:00