Hypoteční banka, specialista na financování bydlení a jednička na hypotečním trhu, spouští novou reklamní kampaň nazvanou „Zkraťte si cestu domů“. Oproti předešlým kampaním však nebude mít sezónní ani produktový charakter, ale v různých variantách bude přítomna v médiích po celý letošní rok. Kampaň, jejímž hlavním protagonistou je jezevčík Eda, má za cíl podporovat povědomí o Hypoteční bance jako jedničce na trhu s hypotečními úvěry. K vidění bude jak v televizi, tak na internetu nebo na bigboardech u dálničních tahů.
Vizuální stránka nové kampaně připomíná film o té nejkratší cestě k vysněnému bydlení a atmosféru filmového trháku podporují i vizuály celé kampaně. Hlavní postavou je jezevčík Eda, který je již dlouholetým členem hypoteční rodiny a zvláště návštěvníkům poboček Hypoteční banky je znám jako výrazný a oblíbený poutač z výkladních skříní.
„Nová kampaň se tak výrazně odlišuje od výtvarného stylu, kterým se Hypoteční banka do nedávna prezentovala. V kampani klademe důraz na maximální komunikaci sloganu „Zkraťte si cestu domů“, a to nejen ve smyslu pořízení vlastní nemovitosti. Motiv „zkracování cesty“ je v nové kampani rozšířen i mimo oblast samotného bydlení. Proto bude také v jarní části kampaně zahrnuto nově i reklamní sdělení v oblasti dopravy,“ vysvětluje Kateřina Krásová, ředitelka marketingu Hypoteční banky.
Mediální mix nové reklamní kampaně Hypoteční banky zahrnuje: TV sponzoring, TV spoty, motivy na bigboardech, sponzoring Zelené vlny na ČRo Radiožurnál a sponzoring dopravních hlášení na Rádiu Beat, ale i ve vlacích Českých drah. „Celá kampaň začíná TV sponzoringem na stanicích TV NOVA a bude pokračovat i v dalších médiích v průběhu celého roku. Po celý duben se také budeme prezentovat cestujícím v soupravách vlaků Pendolino, na což naváže sponzoring dopravních hlášení na Zelené vlně Radiožurnálu a rádiu Beat,“ upřesňuje detaily kampaně Václav Moravec, manažer marketingových kampaní Hypoteční banky.
V oblasti internetu bude kampaň rozložená během celého roku do několika výrazných období a bude využívat výrazné on-line formáty a množství vtipných kreativních videí, zaměřených na posílení image značky. „I zde chystáme novinku v podobě vlastního pořadu o bydlení na Stream.cz. Letos také představíme zcela nový koncept obsahové komunikace na sociálních sítích“ dodává Petr Makovec, manažer on-line marketingu Hypoteční banky.
Kreativní koncept kampaně vychází z dílny agentury Saatchi & Saatchi.