Hypoteční banka, specialista na financování bydlení a jednička na hypotečním trhu, představuje novou jarní kampaň nazvanou „Nebojte se mít velké plány“, díky které nabídne klientům s vyšším hypotečním úvěrem slevu ze základní úrokové sazby. Kampaň, jejíž hlavním motivem je rodina zvažující pořízení hradu Karlštejn, poběží jak v televizi, tak v rádiích a na internetu.

„Při přemýšlení nad podobou a cenou nového bydlení se vzhledem k výši pravidelných splátek hypotečního úvěru většina klientů drží spíše takzvaně při zemi. Zejména z toho důvodu, že pokud je poskytnutý hypoteční úvěrÚvěr, jehož splacení je zajištěno zástavním právem k nemovitosti. Jako zástava se obvykle využívá financovaná nemovitost, ale lze ručit i jiným objektem. Existují dva typy hypotečních úvěrů. Účelová hypotéka, která je určená na financování nemovitosti a neúčelová hypotéka (tzv. americká hypotéka), kdy lze úvěr použít na financování čehokoliv. vysoký, vyšší jsou pak i měsíční splátky. My jim s pomocí rodiny přemýšlející o koupi hradu Karlštejn chceme ukázat, že díky naší speciální slevové nabídce je možné si plnit i některá přání, která se v prvním okamžiku nemusí zdát jako reálná,“ uvádí Václav Moravec, specialista marketingových kampaní Hypoteční banky.

Klienti, kteří si během jarního období sjednají hypoteční úvěrÚvěr, jehož splacení je zajištěno zástavním právem k nemovitosti. Jako zástava se obvykle využívá financovaná nemovitost, ale lze ručit i jiným objektem. Existují dva typy hypotečních úvěrů. Účelová hypotéka, která je určená na financování nemovitosti a neúčelová hypotéka (tzv. americká hypotéka), kdy lze úvěr použít na financování čehokoliv. u Hypoteční banky, budou mít možnost získat slevu ze základní úrokové sazby. Čím vyšší hypoteční úvěrÚvěr, jehož splacení je zajištěno zástavním právem k nemovitosti. Jako zástava se obvykle využívá financovaná nemovitost, ale lze ručit i jiným objektem. Existují dva typy hypotečních úvěrů. Účelová hypotéka, která je určená na financování nemovitosti a neúčelová hypotéka (tzv. americká hypotéka), kdy lze úvěr použít na financování čehokoliv. bude čerpán, tím nižší úrokovou sazbu jim Hypoteční banka nabídne. Sny o bydlení si tak budou moci splnit snadněji, než kdy dříve.

Mediální mix jarní kampaně Hypoteční banky zahrnuje 30 sekundové televizní spoty vysílané na komerčních televizních stanicích patřících do skupin NOVA a Prima a 90 sekundové spoty na rádiových stanicích Rádia BEAT. Kampaň je dále vhodně komunikována na internetových serverech (např.: Seznam.cz, iDnes.cz, Finance.cz). S motivem kampaně je možné se setkat i na 11 bigboardech u dálničních tahů.

Na kampani se podílelo několik agentur. Kreativní koncept vychází z dílny agentury SAATCHI & SAATCHI, která zajistila i produkci u vybraných subdodavatelů. Jedinečný styl obrazovému ztvárnění vtiskl opět výtvarník Luděk Bárta. Za zvukovou stránkou spotů stojí Karel Havlíček, který je mj. i autorem hudby k filmu GHOUL, který se právě promítá v kinech.

Datum: 20.3.2015 15:49:00