Hypoteční banka, specialista na financování bydlení a jednička na hypotečním trhu, spustila novou reklamní kampaň nazvanou „Až přiletí čáp, spolu to zvládneme“. Kampaň, která odstartovala na konci ledna, je zacílená především na mladé do 35 let, kteří plánují pořízení vlastního bydlení a v budoucnu i založení rodiny. Hypoteční banka jim totiž za každého nově narozeného potomka nabídne snížení sazby hypotečního úvěru. Hlavním protagonistou kampaně bude čáp s čepicí v zelené barvě Hypoteční banky, který už nenosí jen miminka, ale i slevu na hypotéce.

Nová kampaň Hypoteční banky bude vzhledem k cílové skupině k vidění především na internetu. Bude se jednat o mix sociálních sítí, zpravodajských serverů a webů zaměřených na bydlení. Její součástí bude i video s hlavním čapím hrdinou.

„Počet nově narozených dětí v Česku v posledních několika letech roste a my tento trend hodláme ještě více podpořit. Přibližně 30 % žadatelů plánuje v budoucnosti založení nebo rozšíření rodiny. Snížení rodinného rozpočtu právě v době příchodu potomka je však pro ně velkým tématem,“ vysvětluje Kateřina Krásová, ředitelka marketingu Hypoteční banky.

Každé mimčo = 0,1 % sleva ze sazby hypotéky

Podstata kampaně je postavena na snížení úrokové sazby o 0,1 procentního bodu, na kterou bude mít plátce hypotečního úvěru nárok po narození miminka. Nárok na slevu budou mít ti, kteří svému miminku sjednají investiční pojištění Fortík od ČSOB Pojišťovny pro případ úrazu nebo nemoci.

Datum: 6.2.2017 9:44:00