Letní kampaň Hypoteční banky, specialisty a jedničky na trhu hypotečních úvěrů, podpoří novinku v portfoliu banky, hypotéku s možností fixace na sedm let. Tu si od dnešního dne mohou klienti sjednat s úrokovými sazbami ve stejné výši, jako u pětiletých fixací. Hlavním komunikačním nástrojem jinak animované kampaně bude rádiový rapový song „Sedm nízkých“, na kterém se podílela skupina Beatlife Label.
Ten komunikuje sedm let jistoty nízkých úrokových sazeb při využití sedmileté fixace v Hypoteční bance, navíc během léta za zvýhodněnou cenu. Kampaň startuje v pátek 28. června, poběží v rádiích, na internetu i sociálních sítích. Pro Hypoteční banku jí vytvořila agentura Rust, Klemperer.

„Kampaně Hypoteční banky byly vždy tak trochu jiné, hlavně svým animovaným stylem. Tu letošní jsme se rozhodli posunout ještě o kus dál a provokativním rap songem hypotečních trpaslíků Sedm nízkých vyzvat klienty k zamyšlení, kde co nejvýhodněji zafixovat aktuální nízké úrokové sazby u hypoték na co nejdelší dobu. Věřím, že tato vtipná a trochu jiná poloha nás letošní léto odliší a klienty i trochu pobaví,“ vysvětluje kampaň Jana Wolfová, ředitelka marketingové komunikace Hypoteční banky.

Češi jsou ve výběru finančních produktů poměrně konzervativní a preferují co nejdelší jistotu. I proto hledají cesty, jak co nejlépe využít současné příznivé situace na trhu bydlení, kdy jsou nízko nejen ceny nemovitosti, ale i cena financování – úrokové sazby u hypotečních úvěrů. Novinka v portfoliu Hypoteční banky, sedmiletá fixace úrokové sazbyObdobí, po které zůstává sjednaná úroková sazba ve stejné výši., je tak logickým vyústěním snahy vyjít klientům v jejich přáních co nejvíce vstříc.

Vývoj posledních let totiž naznačuje, že klienti mají o delší fixace úrokových sazeb u svých hypotečních úvěrů čím dál větší zájem. Úrokové sazby hypotečních úvěrů u pětiletých fixací nyní začínají na 2,99 %. Hypoteční banka tyto sazby nabídne v rámci zvýhodnění také pro nové sedmileté fixace.

Datum: 24. 6. 2013 10:43:00