Hypoteční banka získala v letošním 15. ročníku soutěže WebTop 100, která hodnotí webové stránky českých firem v celkem 12 soutěžních kategoriích, druhou příčku v kategorii Banky. Odborná porota ocenila zejména bezchybné technické řešení a na celkovou pozici měla velký vliv i uživatelská zkušenost a samotný obsah webových stránek.
„Hypoteční banka je v oblasti internetu již řadu let inovátorem bankovního trhu. Dlouhodobě dbá také na komfort pro uživatele, kteří přicházejí na webové stránky z mobilních zařízení. Jejich počet přitom každoročně razantně narůstá,“ říká Kateřina Krásová, ředitelka marketingu Hypoteční banky.
Již v roce 2007 představila pro své klienty tzv. Hypotéku on-line, následovanou v roce 2009 Hypotékou po webu. V roce 2011 pak nabídla zájemcům o hypoteční úvěry možnost konzultace s „virtuálním“ bankéřem přes videohovor prostřednictvím své Virtuální pobočky. Online aktivity Hypoteční banky jsou také pravidelně oceňované odborníky i veřejností.
O WebTop 100
WebTop 100 je největší soutěž v digitálním marketingu v ČR. Letos proběhl již její 15. ročník. Vyhlášení výsledků je každoročním vrcholem konferenčního dne, kde jsou prezentovány případové studie TOP značek v ČR, aktuální informace i nejnovější trendy. O oceněních v jednotlivých kategoriích rozhoduje téměř 100 špičkových odborníků.