Skvělý přehled, jednoduchost, a především úspora času, na to jsou zvyklí klienti Hypoteční banky. Jako jediná totiž svým klientům nabízí unikátní online přístup k hypotéce v rámci Hypoteční zóny. Bezpečný a pohodlný prostor internetového bankovnictví po dvou letech od spuštění využívá už 100 000 klientů Hypoteční banky, jedničky na trhu.

Hypoteční zóna nabízí stávajícím i novým zákazníkům jedinečné řešení, jak mít neustále pod kontrolou všechny dokumenty spojené s vyřízením hypotéky, přehled uhrazených i neuhrazených plateb či informace o termínu dočerpání úvěru. „Hypoteční zónu jsme spustili s cílem usnadnit proces čerpání hypotéky. Nejen, že po schválení úvěru už dnes klienti nemusí chodit na pobočku, aby doložili různé podklady, informovali o změnách kontaktních údajů, řešili  dodatky nebo pravidelnou refixaci úvěru, ale celkově mají o své hypotéce mnohem větší přehled a dopředu vědí, které kroky je ještě čekají. To vše díky jednoduché online komunikaci s bankou, kterou máte kdykoliv po ruce ve svém mobilním telefonu nebo notebooku. I díky neustále se rozšiřující nabídce služeb, které Hypoteční zóna nabízí, roste počet klientů této online platformy každým dnem. Co může být jednodušší, než možnost elektronického podepsání potřebných dokumentů z pohodlí domova? “ říká Andrea Vokálová, tisková mluvčí Hypoteční banky.

Hypoteční zóna překonala hranici 100 000 uživatelů

Právě v těchto dnech Hypoteční zóna dosáhla důležitého milníku – 100 000 aktivních klientů. Rozhodla se proto odměnit nejen šťastlivce s pořadovým číslem 100 000, ale také klienty, kteří se do zóny přihlásili jako 99 999. a 100 001. v pořadí. Vedle dárku v podobě velké výletní výbavy je Hypoteční banka přivítala v pražských Radlicích a připravila jim komentovanou prohlídku největší a nejzelenější administrativní budovy, která je centrálou Hypoteční banky a zároveň celé skupiny ČSOB.

Datum: 2.4.2019 9:30:00