Uživatelská zkušenost, grafika, optimalizace pro stále rozšířenější mobilní zařízení, bezpečnost a samozřejmě také obsah. To jsou kritéria, která rozhodují o celkovém umístění v soutěži WebTop100, která už potřinácté odměňovala ty nejlepší firemní weby a digitální řešení v České republice. Hypoteční banka v kategorii banka stejně jako loni se svým webem uspěla a obhájila tak druhou příčku v kategorii banka.
Kvalitně a zajímavě zpracované internetové stránky jsou dnes v bankovním segmentu samozřejmostí. A vzhledem k dorůstající generaci, pro kterou je dnes běžné zařídit přes internet prakticky cokoliv, bude na ně kladený důraz stále vyšší, zejména pak v oblasti mobilních zařízení jako jsou tablety a mobilní telefony. A to jak z pohledu prodejního kanálu, tak i následné zákaznické péče. A právě v tom je Hypoteční banka silná.
Potvrzuje to i nedávný průzkum Hypoteční banky mezi mladými lidmi ve věku 18 až 30 let, podle něhož polovina respondentů považuje za nejlepší prostředek komunikace s bankou některou z on-line forem, například e-mail, chat nebo on-line videochat s bankéřem.
„22 % mladých lidí uvedlo, že jim nejvíce vyhovuje právě on-line chat nebo videochat, což je pro Hypoteční banku skvělá zpráva. Tuto službu totiž poskytujeme v rámci virtuální pobočky svým klientům již od roku 2011,“ komentuje výsledek průzkumu ředitel marketingu Hypoteční banky Jiří Ochec.
„Ocenění, které nás opět řadí mezi bankovní špičku v oblasti internetových stránek bank, si velmi vážíme. Potvrzuje se, že cesta, kterou jsme se vydali je oceňována našimi klienty i odborníky z poroty soutěže WebTop100,“ dodává Jiří Ochec.