Hypoteční banka ve své podzimní kampani pokračuje s doktorem Hypotečkou. Koncept, který poprvé představila letos na jaře, se bude věnovat problematice správného výběru financování nemovitosti. Koncept kampaně má na starosti agentura JWT, postavu Dr. Hypotečky stvořil nový dvorní výtvarník Hypoteční banky Bohumil Fencl.

Nosným médiem kampaně bude TV, setkat se s ní ale bude možné ve velké míře i v on-linu. Tam kampaň běží už od tohoto týdne, narazit na Dr. Hypotečku lze kromě sociálních sítí i na standardních bannerových a PPC reklamách.

V TV sází Hypoteční banka na formu sponzoringových upoutávek místo klasických reklamních spotů. Ty formou přepínání programů asociují možnost správného výběru financování nemovitosti, vysílat se budou na TV Prima a TV Nova během prime time pořadů s očekávatelnou vysokou sledovaností. Upoutávky poběží od začátku do konce září.

Datum: 5.9.2018 9:43:00