Sužuje Vás alergie na umakart? Leží Vám v žaludku stará hypotéka? Jarní kampaň Hypoteční banky představuje doktora Hypotečku – odborníka, jehož terapie pomůže každému, kdo sní o lepším bydlení. Ať už se na něj obrátíte s koupí nemovitosti, refinancováním nebo třeba s rekonstrukcí, navrhne Vám účinný lék přímo na Vaši „diagnózu“ a věnuje Vám takovou péči, že z ordinace zaručeně vyjdete s úsměvem!

„Naši klienti často řeší specifické problémy s bydlením. A právě všem, kdo si neví rady a chtěli by se „vyléčit“ ze svého trápení, bude nově k dispozici doktor Hypotečka, odborník na slovo vzatý. Pro každého totiž existuje účinný lék, který náš nový specialista správně předepíše. Moc dobře totiž ví, co dělá – za dobu své praxe už úspěšně vyřešil bezmála půl milionu případů,“ říká ke kampani Andrea Vokálová, tisková mluvčí Hypoteční banky.

Nový komunikační koncept Hypoteční banky se soustředí především na posílení image značky jako odborníka na bydlení a banku pro každého. Jarní kampaň „Hypotečky“ bude k vidění od začátku února na mnoha místech, a to jak v online prostředí (web, youtube a zpravodajské weby), tak i v podobě 10sekundových TV spotů na všech kanálech televize NOVA, Prima a Óčko. Originální kresby z pera nového dvorního výtvarníka Bohumila Fencla se objeví i na veřejných CityLightech a plakátech na pobočkách a kontaktních místech.

„V online ordinaci dr. Hypotečky na www.hypotecka.cz se pobavíte vtipným pojetím různých „diagnóz“, se kterými se na nás klienti obracejí, jako je například akutní garsoniéra nebo alergie na umakart. Doktor si ale vždy se všemi neduhy jaksepatří poradí,“ říká Andrea Vokálová, tisková mluvčí Hypoteční banky.

Autorem konceptu je agentura J. Walter Thompson, se kterou banka nově spolupracuje. Na jarní kampaň se naváže druhou vlnou v letních měsících a na podzim 2018 se chystá sponzoring.

Datum: 14. 2. 2018 14:47:00